Vier mogelijke kampioenen; dinsdag/zaterdag huldiging

Klimop MW1 kan a.s. dinsdag (13-10) kampioen worden, dan zal er thuis gewonnen of gelijkgespeeld moeten worden tegen De Boemerang MW1. De wedstrijd begint om 20.00 uur en na de wedstrijd zal het team gehuldigd worden in de kantine.

Door het gelijke spel van Fortuna ’68 B1 tegen Ready ’60 B1 (10-10) is Klimop B1 a.s. zaterdag kampioen als zij hun uitwedstrijd winnen tegen de nummer laatst, OJC ’98 B2. Ze spelen om 11.15 uur in Berkel-Enschot.

Klimop C1 speelt a.s. zaterdag om 11.00 uur in Haghorst tegen EDN ’56 / DSV C2 en bij winst zijn ze kampioen met slechts 1 verliespunt.

Ten slotte kan Klimop D1 kampioen worden als zij in Oirschot hun wedstrijd winnen tegen Spoordonkse Girls D1. De wedstrijd begint om 10.30 uur.

Klimop B1, C1 en D1 zullen vervolgens vanaf 13.30 uur gehuldigd worden in onze eigen kantine.

Iedereen is van harte welkom om de kampioensteams a.s. dinsdag en zaterdag te komen feliciteren !!