Veel teams op kampioenskoers waaronder Klimop 1

Het einde van de veldcompetitie is in zicht, de meeste teams spelen nog een tweetal wedstrijden. Veel van onze jeugdteams zijn nog in volle strijd om het kampioenschap, kom ze daarom de laatste wedstrijden aanmoedigen.

De kampioenen zullen weer gezamenlijk gehuldigd worden in de kantine. Dat doen we op zaterdag 28 mei van 15.00 uur tot 17.00 uur in onze eigen kantine.

Ook de seniorenteams maken nog kans op het kampioenschap. Het midweekteam dient zelf nog 2 keer te winnen en is dan afhankelijk van de concurrentie. Klimop 1 daarentegen heeft alles nog in eigen hand. Zij hebben op dit moment 1 punt meer dan de nummer 2, Ready ’60.

A.s. zondag 14.30 uur speelt Klimop 1 nog thuis tegen OEC 1, tevens de laatste thuiswedstrijd van Martin in Klimop 1. Mocht Klimop 1 winnen en Ready ’60 verliezen (spelen op hetzelfde moment tegen BMC) dan is Klimop zondag al kampioen.

Mocht Ready ’60 gelijk spelen of winnen dan zal het kampioenschap beslist worden op zondag 29 mei 14.30 uur, in Roermond tegen Ready ’60. In de wandelgangen wordt alweer gesproken over een supportersbus…