Stem op Klimop tijdens de Rabobank Clubkas Campagne 2018!

Jaarlijks stelt de Rabobank een deel van haar coöperatief dividend ter beschikking als extra ondersteuning aan het lokale verenigingsleven. De Rabobank-leden beslissen waar deze bijdrage naar toe gaat. Dit betekent dat iedereen die lid is van de bank, 5 stemmen mag uitbrengen in de periode 5 tot en met 30 april.

Juist in deze tijd, met de privatisering in het vooruitzicht, is deze bijdrage een extra stimulans om de wensen van Klimop in vervulling te laten gaan!

Heb jij deze stemkaart ontvangen? Dan mag jij maximaal 5 stemmen uitbrengen aan je favoriete vereniging en we hopen dat jij ook dit jaar weer je stem geeft aan Klimop, TWC en Vocal Surprise. Dit jaar werken we als Klimop namelijk samen met die twee verenigingen om elkaar in deze actie te steunen.

Dus steun onze vereniging en doe mee met deze Clubkas Campagne!