Sponsor in Beeld, Fysiotherapie en sportrevalidatie Ronald de Haan

Sinds enkele jaren is fysiotherapie en sportrevalidatie Ronald de Haan een trouwe sponsor van onze korfbalclub. Met praktijkruimtes in Asten en Heusden hebben zij alle middelen tot hun beschikking voor alle vormen van optimale (revalidatie-) training voor sporters als niet sporters, zowel jong als oud.

Fysiotherapie en sportrevalidatie Ronald de Haan is een praktijk voor fysiotherapie, manuele therapie en sportrevalidatie, in de praktijk voeren ze een individuele en activerende aanpak. Door middel van beweging in de ruimste zin van het woord proberen ze het natuurlijk herstel zo optimaal mogelijk te laten plaatsvinden. Hiervoor maken ze een grondige probleemanalyse zodat ze de invloed van hetstel belemmerende factoren kunnen (helpen) verminderen.

Bij blessures en/of klachten kunnen onze leden natuurlijk altijd terecht bij Ronald de Haan, kijk hiervoor en voor meer informatie op de site www.fysiohaan.nl