Speculaasactie 2020

Beste leden,

Dit jaar steken we de speculaasactie in een ander jasje! En daar hebben we jullie hard bij nodig.
In verband met de coronamaatregelen, kunnen we helaas niet langs de deuren.

We vragen aan jullie het volgende:
1. Print de bestellijst
2. Verkoop aan je familie en vrienden heerlijke pakken speculaas en steun hiermee Korfbalvereniging Klimop. Een pak speculaas kost € 4,00 per stuk.
3. Is je bestellijst klaar, dan kun je deze samen met het geld inleveren op Schutter 1 of Heerbaan 17 (zie bestelformulier). Doe dit vóór vrijdag 13 november.
4. Op zaterdag 28-11 tussen 10.00-14.00 of maandag 30-11 tussen 19.00-21.00 uur kun je de verkochte pakken komen ophalen bij de kantine en afgeven aan je familie en vrienden.

Heel veel succes!!!

Marion, Riette
Elly en Marjolein

2 thoughts on “Speculaasactie 2020
  • Leonieke van de Moosdijk schreef:

is het mogelijk om het bedrag over te maken en de lijst per mail te sturen?
    net zo makkelijk en geen contant geld nodig.

• Lotte van Pelt schreef:

Ik wil 30 pakken speculaas voor een bedrijf. Kunnen hun een factuur hiervoor ontvangen? Is de prijs dan mss ook nog anders?