Rabobank Clubkas Campagne : geef jullie stemmen aan Klimop en TWC !

Beste Klimoppers,

Geef je stem op de Rabobank Clubkas Campagne
Klimop en TWC trekken samen op.

120_1108_rabobank-clubkas-campagne-2_29119660

Ook dit jaar heeft Rabobank Peelland-Zuid het initiatief genomen voor de Clubkas Campagne, al weer de zevende editie. Jaarlijks stelt de Rabobank een deel van haar coöperatief dividend ter beschikking als extra ondersteuning aan het lokale verenigings­leven. De Rabobank-leden beslissen waar deze bijdrage naar toe gaat. Dit betekent dat iedereen die lid is van de bank, 5 stemmen mag uitbrengen in de periode 2 tot en met 13 oktober.  Je mag maximaal 2 stemmen op één vereniging uitbrengen. Elke stem is € 5,- waard voor de vereniging!

Klik hier voor meer informatie. Stemmen kan van 2 t/m 13 oktober.

Klimop doet natuurlijk, net als andere jaren, dit jaar ook weer mee en heeft het volgende als doel geformuleerd: Het vervangen van onze geluidsinstallatie, die nodig aan vervanging toe is. Deze wordt gebruikt voor de ( jeugd-)activiteiten, vrijwilligersavond en het omroepen bij wedstrijden, toernooien enz.

Dit jaar is Klimop een samenwerking aangegaan met TWC Asten. Deze wielerclub heeft ongeveer hetzelfde aantal leden als Klimop en ook voor hen geldt dat extra inkomsten zeer welkom zijn. Om elkaar in deze actie te steunen vragen wij daarom aan al onze leden om naast 2 stemmen voor Klimop ook TWC te steunen door hen 2 stemmen te geven. TWC zal hetzelfde aan al hun leden vragen. Op deze manier hopen we meer stemmen en dus meer geld binnen te halen.

Ben je geen lid van de Rabobank maar wil je dit wel worden? Dan kun je je via de site van Rabobank Peelland Zuid gemakkelijk aanmelden. Helaas kun je dan dit jaar nog niet meedoen met de clubkas campagne, maar volgend jaar wel!

Dus steun onze vereniging, doe mee met deze clubkas campagne en breng je stem uit op deze twee Astense verenigingen die alle steun goed kunnen gebruiken.

Alvast bedankt,

Bestuur KV Klimop