Prijsvraag tussenstand – uitslag a.s. zondag!

Aanstaande zondag is de laatste zaalcompetitie wedstrijd voor Klimop 1. Na deze wedstrijd zullen we niet alleen weten of Klimop 1 alsnog kampioen is geworden, maar ook wie de prijsvraag heeft gewonnen!

Na de wedstrijd van Klimop 1 zal de prijsuitreiking plaats vinden. Ook voor deze prijsvraag heeft één van onze sponsoren weer een mooie prijs beschikbaar gesteld. Zoals vermeldt in de nieuwsbrief, mocht niemand het exacte aantal doelpunten hebben geraden, dan gaat de prijs naar diegene die het dichtst bij het totaal aantal doelpunten zat. Daarbij heeft iemand die onderboden heeft voorrang op iemand die heeft overboden

Om even het geheugen op te frissen, de vraag was:

Hoeveel doelpunten maken alle heren van Klimop 1 samen in de laatste 7 zaalwedstrijden?

In de afgelopen 6 wedstrijden hebben de heren er samen 68 gemaakt, dat is net iets meer dan 11 doelpunten gemiddeld per wedstrijd!! De doelpunten die a.s. zondag nog gescoord worden door onze mannen, worden hier nog bij opgeteld. Wie zal er vandoor gaan met de prijs?

Kom allemaal Klimop 1 zondag aanmoedigen! Bij winst zijn ze in ieder geval zeker van het spelen van een promotie wedstrijd, en mocht Ready verliezen, is Klimop 1 alsnog kampioen!! Tot zondag, 15:45 in De Schop!

Karel Hoendervangers 103 Ruud Ermens 71
Megan Madou 94 Trudy Bruggers 71