NL Doet 14 maart gaat niet door in verband met het Coronavirus

Beste leden, ouders van leden en vrijwilligers,

Gezien de recentelijke ontwikkelingen omtrent het Coronavirus heeft het bestuur besloten om niet deel te nemen aan de landelijke actie dag NL Doet.
Omdat we ervan overtuigd geraakt zijn de afgelopen jaren dat een dag als deze voor ons zeer waardevol is wordt er een nieuwe datum gepland als het Coronavirus onder controle is.
Tijdens deze Klimop Doet dag zal er wederom aan de uitstraling van onze accommodatie gewerkt gaan worden.

Voor wat betreft de wedstrijden en trainingen gelden de richtlijnen zoals gisteren doorgegeven via de site en diverse groepsapps.
We gaan ervan uit dat het KNKV spoedig een standpunt in zal nemen (de KNVB zit woensdag bij elkaar voor een spoedberaad), zodra dit bekend is dan zullen we dit delen via de site en groepsapps.

Mochten er vragen zijn, stel ze dan gerust.

Het bestuur van KV-Klimop.