Na Klimop E1, ook Klimop D1 kampioen!

Vorige week zaterdag werd Klimop E1 al kampioen door de één na laatste wedstrijd met 12-0 te winnen van Euro Girls E2.

Afgelopen vrijdagavond was het de beurt aan Klimop D1. Zij moesten het opnemen tegen Blauw Wit D1. Bij winst zou Klimop D1 zeker zijn van het kampioenschap. Er stonden heel veel supporters met paraplu’s langs de zijlijn om de dames aan te moedigen.

Klimop D1 begon sterk aan de wedstrijd en binnen no-time stond de 1-0 op het scorebord. Het niveauverschil bleek al snel erg groot en zo won Klimop D1 uiteindelijk met 5-0.

Na de wedstrijd werden de dames, trainers en coaches gehuldigd en werd er nog een feestje gevierd in de kantine.

Afgelopen zaterdag kon ook Klimop C2 kampioen worden, helaas wisten ze in een zeer spannende wedstrijd niet te winnen (2-3). Zo werd Spoordonkse Girls C2 kampioen

,