Koploper Klimop tegen nummer 2 + uitslag prijsvraag !

Aanstaande zondag speelt Klimop 1 haar laatste wedstrijd van de 1e helft van de veldcompetitie tegen Ready ’60 uit Roermond. Klimop 1 zal van Ready moeten winnen of gelijk spelen om de koppositie te behouden.

Na de wedstrijd zal dus bekend zijn of Klimop 1 als koploper de zaalcompetitie in gaat en daarnaast ook hoeveel doelpunten gemaakt zijn in de eerste 7 wedstrijden.

De uitslag van de prijsvraag zal direct na de wedstrijd bekend gemaakt worden en de prijs, een Albert Heijn Asten boodschappenpakket, wordt dan ook meteen uitgereikt.

Dus kom het vaandelteam aanmoedigen en schreeuw ze naar het aantal doelpunten dat jij had gegokt!

De volgende personen zijn nog in de race en hopen we dan ook zeker zondag om 14.30 uur te zien op sportpark ’t Root:

Anne Kuypers Bente vd Put
Dirk Cortooms Erik Swinkels