Klimop E1 en F1 eerste zaalkampioenen !

Klimop E1 won gisteren met maar liefst 1-17 van Gazelle E1 en is door de andere teams niet meer in te halen. Met alleen maar overwinningen en een doelsaldo van 89 voor en 14 tegen zijn ze, met nog 2 wedstrijden voor de boeg, de terechte kampioen in hun klasse geworden.

Ook Klimop F1, het nieuwe team sinds de zaalcompetitie, wist hun wedstrijd te winnen van concurrent SVSH F1. Ze spelen volgende week nog hun laatste wedstrijd maar zijn nu al niet meer te achterhalen door de andere teams.

Speelsters, trainers en coaches, van harte gefeliciteerd met het behaalde kampioenschap. De huldigingen volgen nog.

Klimop D1 is ook nog in de race om het kampioenschap, dan zal er over 2 weken gewonnen moeten worden van nummer 3, Blauw-Wit uit Handel.