Eerste 5 mediasponsors zijn binnen!

Zoals eerder aangegeven in de laatste Klimop Courant hebben we sinds dit jaar een nieuwe manier van sponsoring binnen onze vereniging. We hebben ervoor gekozen om mediasponsoring als optie toe te voegen aan het sponsorpakket om de instap voor ondersteuning/sponsoring aan onze vereniging voor iedere bedrijf mogelijk te maken.

We zijn dan ook blij om te zien dat deze manier van sponsoring een succes begint te worden, de eerste 5 bedrijven welke een verbintenis met Klimop zijn aangegaan voor mediasponsoring zijn een feit!

We willen deze bedrijven dan ook bedanken voor de sponsoring!

Mocht je iemand kennen, of heb je een werkgever welke wellicht gebruik wil maken van een van de vormen van sponsoring dan horen we dat natuurlijk graag. Stuur dan een e-mail naar sponsoring@kv-klimop.nl of vraag even naar Dirk Cortooms, Roos van den Beuken of Bjorn van Oosterhout voor de mogelijkheden. Het sponsorplan staat ook op de leesplank rechts naast de bar in de kantine!

Alphega Apotheek

logo_tulkensmakelaardij