Klimop verliest in en van Maastricht

De Limburgse winden deden Klimop 1 niet veel goed.

Met de winst van vorige week in het achterhoofd ging Klimop 1 vol zelfvertrouwen op bezoek bij Maastricht. Bij aankomst in het zonnige zuiden stond de koffie en thee al op ons te wachten en had Erik heerlijk zelf gekochte cakejes meegenomen als traktatie.

Vol van de lekkere versnaperingen begon Klimop 1 aan de wedstrijd en kwamen we al snel op een 1-0 achterstand. Na een aantal moeizame aanvallen kwam de gelijk maker van onze Karel 1-1. Na een zware eerste helft waarbij verschillende ballen over de zijlijn werden gegooid en de bal er niet inwaaide stond Klimop op een 6-2 achterstand met rust.

Na een slechte start in de tweede helft (waarbij gelijk alles fout ging wat we zo juist hadden afgesproken beter te doen) wist Klimop toch om te scoren.

Met een uiteindelijke eindstand 14-7 verlaat Klimop verslagen het veld. Met de tips en tops (vooral tips) van de net gespreelde wedstrijd kijkt Klimop 1 vol goede moed door naar de toekomst, de wedstrijd tegen KVS ’17 volgende week die weer op het thuisfront plaats zal vinden. Kan Klimop 1 dit keer de schijndelnaren wel verslaan? U ziet het volgende week om 18:00.

Jolijn Janssen