Klimop handhaaft zich in 3e klasse!

Afgelopen zondag speelde Klimop haar laatste uitwedstrijd, tegen Ten Donck. De ploeg die erg wisselvallig en onvoorspelbaar is. Een beslissende ronde, want winst betekende definitieve handhaving in de 3e klasse. Wellicht afhankelijk van een andere wedstrijd kon dit ook gebeuren, dus het was afwachten en hopen.

Ten Donck geeft er de brui aan wat de veldcompetitie betreft, en daar weet Klimop dankbaar van te profiteren. Het moest even op gang komen, maar als er direct weggelopen word naar 0-4 is het eigenlijk al duidelijk. In een wedstrijd, die nooit écht een wedstrijd was wist Klimop constant het initiatief verder vast te houden tot een 6-9 ruststand.

Na rust komt Ten Donck even gevaarlijk terug tot 7-9, maar Klimop herstelt op het juiste moment naar 7-12 waarna de wedstrijd gespeeld was. De 11-15 eindstand gaf Klimop de definitieve handhaving.

Rens van Heugten