Klimtoppers F1 op weg naar een feestje!

Hoi Allemaal, Vandaag mochten we naar Lierop voor de wedstrijd tegen Dakos F1. Het had vanmorgen goed gesneeuwd, en we moesten vroeg vertrekken dus er lag nog volop sneeuw. Nadat we met z’n allen een sneeuwballengevecht hadden gehouden stapten we in de auto en gingen we onderweg naar Lierop.

Na wat warmlopen en inschieten begon de wedstrijd, we kwamen snel op 0-1, maar onze gedachten waren duidelijk nog bij de sneeuwpret. Het was allemaal een beetje slordig, maar toch meer dan goed genoeg voor een mooie voorsprong met de rust.

In de rust hebben we strafworpen genomen, en toen weer verder met de wedstrijd. De laatste 20 minuten waren stukken beter, en zo hebben we dan ook gewonnnen. Ik weet niet meer precies hoeveel het is geworden. We mogen nog twee wedstrijden korfballen en hebben in de zaal nog niet verloren.

Groetjes Renske