Een fijne wedstrijd

Afgelopen zaterdag mochten we thuis korfballen tegen Dakos uit Someren. We hadden wat recht te zetten volgens onze coach, want de vorige wedstrijd tegen Oxallis waren we niet zo heel erg scherp.

De scheidsrechter begon met de wedstrijd en we vlogen er direct op met z’n vieren, een 2-0 stand in de eerste 10 minuten en een tevreden coach (tenminste nu kon hij weer lachen, dat was vorige week wel anders….)

De tweede 10 minuten gingen we ook erg goed door, en dit hielden we de 3e 10 minuten ook goed vol. Volgens mij was het na 30 minuten 7-0 voor ons.

De laatste 10 minuten kwam Renske erin voor mij, de ene van O. voor de andere van O. Nog een keer tien minuten en de eindstand stond op het bord, 8-1 voor ons.

De strafworpen hebben we ook heel goed genomen, van de 12 waren er dacht ik 6 of 7 raak, erg netjes!! Nog een wedstrijd en dan zit het seizoen er al weer op, jammer!

Groetjes Fleur van O.