De eerste wedstrijd van de E1 dit seizoen

HBSV E1 – Klimop E1 : 2-2

Hallo allemaal,

Vandaag mochten we onze eerste wedstrijd spelen, uit naar Limburg bij Venlo. Dit seizoen doen we het zonder Isa, Lynn en Lotte maar met Chiara en Maud. Zij komen vanaf de F1 en hebben het de eerste wedstrijd echt heel goed Gedaan!

Toen we aankwamen kwam een meneer ons vertellen welke kleedlokaal we moesten gebruiken, maar we hadden een beetje moeite om hem te verstaan. Het leek wel of we op vakantie waren in Duitsland.

De wedstrijd begon, Maud stond de eerste 10 minuten reserve, en we kwamen met 1 – 0 voor. Het meisje van fleur van bree was heel erg groot, maar Fleur van Bree was veel sneller.

Na de eerste 10 minuten werd het 1-1, toen 1-2, en daarna 2-2. De coaches vonden dat we het goed hadden gedaan, daarom mochten we allemaal een zakje chips uitkiezen in de kantine, in het totaal vief zakjes volgens de kassajuf!

Volgende week mogen we weer.

Groetjes Fleur van Oosterhout