Overtuigende start tweede veldhelft Klimop B1

Klimop B1 is de tweede veldcompetitie overtuigend begonnen met een 9-13 overwinning bij De Boemerang B1.

De thuisploeg begon weliswaar sterker door snel een 2-0 voorsprong te creëren. Als Klimop al snel genoeg langszij staat, zijn het enkel de rood-witten die de wedstrijd domineerde. De Boemerang bleef bij wat een 3-5 ruststand opleverde.

Na de rust scoort Klimop direct 3-6. Waar het erop leek dat Klimop verder ging weglopen is het de thuisploeg die steeds weer tegenstootte. Om en om scoren leverde een 7-9 tussenstand op. Als dan de belangrijke 7-10 gescoord wordt zet Klimop door, door bij 8-12 de deur op slot te doen. Als Karel Hoendervangers tegen het einde de 9-13 raak schiet is de wedstrijd definitief gewonnen.

Rens van Heugten