Klimop B1 krijgt minder dan het verdiend

Wedstrijd: OJC ’98 B1 – Klimop B1
Uitslag 8-3

In de late uitwedstrijd tegen OJC ’98 B1 heeft Klimop B1 het moeten doen met 8-3 nederlaag. Anders dan de stand doet vermoeden ging het allerminst. De eerste 25 minuten lieten een gelijk opgaande strijd zien waarin de kansen niet voor het grijpen lagen, maar wel benut werden waar er een keer niet verdedigd werd. Zodoende neemt OJC ’98 de leiding en blijft Klimop netjes bij met een 2-2 ruststand tot gevolg. Na rust komt de thuisploeg beter in het spel en rond de kansen beter af, waar dat aan Klimop niet gegund is. Gepeeld werd er, maar het harde werken leverde Klimop maar niet op wat het verdiende. Het goede aan de wedstrijd voor Klimop is dat de ploeg heeft geknokt voor wat het waard was. Dat er slechts 3 doelpunten gemaakt zijn is pure pech.

Rens van Heugten