Rommelmarkt

Rommelmarkt 9 april 2017

Komend jaar wordt de jaarlijkse rommelmarkt van Klimop gehouden op zondag 9 april 2017. In het Boulodrome aan de Weivelden in Asten (net voorbij de hockeyvelden) is op die dag van alles te koop. TV’s, lampen en huishoudelijke apparaten, sierspullen, glaswerk en servies, boeken, speelgoed, ijzerwaren, meubels, kleding, huishoudelijke artikelen en keukengerei, potten en vazen en nog veel meer. En dat allemaal voor een heel vriendelijk prijsje.

Aan het eind van de dag hopen we dat er voor Klimop een mooi bedrag overblijft dat besteed kan worden aan noodzakelijke dingen. In deze tijd van teruglopende inkomsten, denk aan de subsidie van de gemeente, kan Klimop iedere cent goed gebruiken. Al vele jaren lang wordt de rommelmarkt georganiseerd door een groep enthousiaste mensen die vaak ook al heel lang actief zijn als vrijwilliger van de rommelmarkt.

Medewerking jeugdteams

Afgelopen jaar hebben 2 jeugdteams van Klimop het goede voorbeeld gegeven en op de dag van de rommelmarkt eigen stands bemand en hun eigen producten verkocht. Een mooie extra opbrengst voor de vereniging en…… een leuke dag voor de jeugdleden(en hun ouders/begeleiders).

We vinden het belangrijk dat de rommelmarkt een activiteit is van, voor en ondersteund door de vereniging. Daarom is er de laatste jaren regelmatig overleg geweest tussen de rommelmarktcommissie en het bestuur van Klimop, om ervoor te zorgen dat nog meer mensen hun steentje bijdragen aan het slagen van de rommelmarkt. Er is veel werk te verzetten in het weekend van de rommelmarkt bij de opbouw, op de dag zelf en bij het opruimen na afloop op maandag.

Vorig jaar hebben veel mensen vanuit de vereniging zich ingezet op vrijdag, zaterdag, zondag en maandag. Daardoor was de markt op zaterdag snel ingericht waren op zondag de stands goed bemand en was op maandag alles binnen een redelijke tijd weer opgeruimd. Ook hier geldt; “vele handen maken licht werk”.

Mocht je na het lezen van bovenstaande denken; hier wil ik wel mee aan de slag, bel gerust een van ons, je bent meer dan welkom, en samen kunnen we bedenken wat het beste bij je past. Vorig jaar was er een mooie opbrengst van de rommelmarkt en dit jaar proberen we die weer te overtreffen. Of dat zal lukken?? We zullen het gaan zien.

Mochten er zo hier en daar nog bruikbare spullen zijn dan houden we ons daarvoor aanbevolen. We hebben een aantal ophaaldagen voor het rommelmarktweekend. Tussendoor kunnen er na telefonische afspraak ook spullen gebracht worden naar de loods aan de Keizersdijk waar we onze spullen verzamelen. Daarvoor maak je dus een afspraak met:

691084; Jan Verhees
692674; Willy Cortooms
06-16278539; Martien Koppens

De ophaalochtenden voorafgaand aan de rommelmarkt zijn:

Let op: we halen op in de ochtend tot 12.00 uur.

Zaterdag 24 oktober
Zaterdag 28 november
Zaterdag 19 december
Zaterdag 23 januari

Zie ook de publicaties in de weekbladen en op Siris

Oh , ja, de rommelmarkt begint vanaf 10.00 uur en duurt tot 14.00 uur. Tot 13.00 uur is de entree € 1,50 (kinderen gratis) en vanaf 13.00 uur is het vrij entree voor iedereen. Om 10.30 uur verkoop per opbod van een aantal mooie artikelen.

Namens de rommelmarktcommissie,

Anne-Marie Koppens (tel 06-57838447),
Henny van den Boomen (tel 06-23689824)

================================

Tevens heeft de rommelmarkt een aanhanger in bezit. We willen alle Klimopleden de gelegenheid bieden gebruik te maken van de aanhanger. Deze is te huur voor €15,00 per dag. Telefonisch te reserveren bij Martien Koppens, tel. 06-16278539.