Kleding

Omdat de afgelopen jaren gebleken is dat de kleding van Klimop steeds vaker bij andere gelegenheden dan waarvoor de kleding bedoeld is gedragen wordt, en er ook steeds meer kledingstukken zomaar kwijtraken, hebben wij regels opgesteld. Op deze manier is het voor iedereen duidelijk hoe er omgegaan moet worden met de kleding van Klimop, en wat de gevolgen zijn van het overtreden van de regels.

Trainingspakken selectie
De trainingspakken worden alleen bij wedstrijden gedragen en bij het fluiten van uitwedstrijden. Wanneer iemand zijn trainingspak bij een andere gelegenheid draagt, dan zal het bestuur het trainingspak innemen zonder terugbetaling van de borg.
Alleen met instemming van het bestuur kan het trainingspak bij een andere gelegenheid gedragen worden.
Wanneer iemand stopt met het spelen in de selectie, dan dient het pak ingeleverd te worden bij de kledingcommissie. Indien blijkt dat het pak niet compleet of stuk is, wordt er een boete vastgesteld die onmiddellijk voldaan dient te worden.

Trainingspakken junioren
De trainingspakken worden alleen bij wedstrijden gedragen. Wanneer iemand zijn trainingspak bij een andere gelegenheid draagt, dan zal het bestuur het trainingspak innemen.
Wanneer iemand stopt met het spelen in de junioren, dan dient het pak ingeleverd te worden bij de kledingcommissie. Indien blijkt dat het pak niet compleet of stuk is, wordt er een boete vastgesteld die onmiddellijk voldaan dient te worden.

Regenjassen jeugdleiders
De regenjassen worden alleen tijdens trainingen, het begeleiden van jeugdwedstrijden en jeugdactiviteiten gedragen. Wanneer iemand zijn regenjas bij een andere gelegenheid draagt, dan zal het bestuur de regenjas innemen zonder terugbetaling van de borg.
Wanneer iemand stopt met training geven of coachen, dan dient de jas ingeleverd te worden bij de kledingcommissie. Indien blijkt dat de jas kwijt of stuk is, wordt er een boete vastgesteld die onmiddellijk voldaan dient te worden.

Wedstrijdshirts
De wedstrijdshirts worden alleen tijdens wedstrijden gedragen. Alleen met instemming van het bestuur kunnen de shirts ook bij andere gelegenheden gedragen worden. Aan het eind van het seizoen worden de shirts ingeleverd bij de kledingcommissie. Wanneer blijkt dat er shirts kwijt of kapot zijn, dan draait het betreffende team op voor de kosten van vervanging.