Klimop F1 a.s. zaterdag kampioen! Klimop C1 in de wachtkamer…

Aanstaande zaterdag 15 oktober wordt Klimop F1 kampioen. Bij gelijkspel of winst zijn ze alleen kampioen, wanneer er verloren wordt zijn ze samen met de tegenstander kampioen!

Natuurlijk gaan ze hun uiterste best doen om alleen kampioen te worden. De wedstrijd begint om 9.30 uur op ons eigen kunstgrasveld, de tegenstander is DAKOS F1 uit Someren-Heide/Lierop.

Na de wedstrijd worden ze officieel gehuldigd en kan het feest losbarsten. Kom ze dus aanmoedigen, feliciteren en vier het feest na de wedstrijd met ze mee!

Klimop F1 en de statistieken:
– er wordt gemiddeld bijna 15 keer gescoord per wedstrijd
– ze krijgen gemiddeld maar iets meer dan 2 doelpunten tegen per wedstrijd
Alle teams van Klimop zullen jaloers zijn op deze mooie statistieken.

klimop_f1_1617

Klimop C1 kan ook nog kampioen worden, echter zijn ze daarvoor nog afhankelijk van Stormvogels C1, die nog 2 wedstrijden moeten spelen en op dit moment 1 verliespunt minder hebben dan onze dames.

Kom ze toch aanmoedigen bij hun laatste wedstrijd van de 1e helft van de veldcompetitie! Ze spelen a.s. zaterdag om 11.30 uur thuis tegen Klimroos C1.

Mocht Klimop C1 deze of volgende week zaterdag toch nog kampioen worden dan zal Klimop C1 op een later tijdstip nog gehuldigd worden.