Zondag 28 mei – laatste wedstrijd Dirk

Gedurende het seizoen 2004-2005 (met Bart van Mierlo als trainer/coach) stelde hij zijn plek in Klimop 1 veilig en daarna heeft hij maar weinig wedstrijden in ons vaandelteam gemist. Dat wil dus zeggen dat Dirk Cortooms, want over hem hebben we het hier, bijna 13 seizoenen speler is geweest van Klimop 1.

In die 13 seizoenen heeft hij diverse hoogte- en dieptepunten meegemaakt, waaronder de 5 kampioenschappen tijdens de seizoenen 2005-2006 (zaal/veld), 2007-2008 (zaal) en 2015-2016 (zaal/veld).

Dit seizoen (2016-2017) is echter het laatste seizoen dat hij deel uit zal maken van Klimop 1. Hij zal zeker niet uit het zicht verdwijnen, een echte Klimopper die actief betrokken zal blijven bij onze vereniging. Tevens zal hij volop blijven trainen en waar nodig klaar staan om zijn steentje bij te dragen als speler.

Bij Klimop 1 was hij jarenlang de gangmaker, de sterkhouder en gevreesd doelpuntenmaker (met heel af en toe een gele kaart wegens praten), die we gaan missen tijdens de wedstrijden.

Aan alle supporters dus de vraag om zondag 28 mei 14.30 uur naar het sportpark te komen, Klimop 1 speelt dan de laatste competitiewedstrijd tegen DOT 1. Voor Dirk dus zijn laatste wedstrijd als onderdeel van Klimop 1.

dirk