Uitnodiging ledenvergadering omtrent privatisering

Geachte leden, ouders van jeugdleden,

Hierbij nodigt het bestuur van korfbalvereniging Klimop u allen uit voor het bijwonen van de algemene ledenvergadering omtrent de privatisering van de accommodatie. Deze vergadering zal worden gehouden op dinsdag 16 januari 2018 om 20:00 in de kantine aan de Beatrixlaan.

De privatisering is al enkele jaren een belangrijk punt op de agenda tijdens bestuursvergaderingen. De gemeente heeft als doel gesteld dat alle sportgebouwen in de gemeente Asten geprivatiseerd worden, zo ook KV Klimop. Inmiddels zijn de gesprekken met de gemeente dusver gevorderd, dat de privatisering binnenkort een feit zou kunnen zijn.

Aangezien de privatisering een grote stap is, willen wij als bestuur hierin niet alleen een besluit nemen. Daarom nodigen we u uit voor deze ledenvergadering om uw stem voor het privatiseren van het clubgebouw, te laten horen.

Wij hopen op uw komst. Afmelden voor deze vergadering kan door middel van een mail aan bestuur@kv-klimop.nl.