Tijdens NL doet zetten we Klimop in het zicht!

Op zaterdag 11 maart vindt “NLdoet” plaats. Dit is een jaarlijkse actie van het Oranjefonds om heel Nederland te laten zien hoe belangrijk het werk van vrijwilligers is. KV Klimop heeft zich dit jaar aangesloten bij deze actie.Drukwerk

Dit betekent dat we op deze zaterdagmiddag met z’n allen flink aan de slag gaan. Vanaf 14:00 uur gaan we onze accommodatie een flinke opknapbeurt geven. Daarnaast zoeken we ook mensen die om 08:00 al mee kunnen helpen met het leggen van de stoep en het afgraven van de sleuf. Door mee te doen met NLdoet ontvangen we hiervoor financiele ondersteuning van het Oranjefonds.

Het enige dat we nu nog nodig hebben, zijn vrijwilligers, veel vrijwilligers. Immers, vele handen maken licht werk.

Er is genoeg te doen en dus voor ieder wat wils. Wat staat er zoal op de planning:

– Graven van de sleuf voor het leggen van de stroomkabel voor de nieuwe lichtmast
– Het terugsnoeien van de heg bij onze ingang/poort, zodat klimop zichtbaar wordt vanaf de weg
– Het texen van enkele muren in de kantine
– Vegen van de stoep
– Opknappen kozijnen/deuren
– Leggen van een nieuwe strook stoeptegels naar ons veld toe
– Schoonmaken van de kantine

Deze middag is niet alleen zinvol en nuttig, maar vooral ook een gezellige manier om iets voor de club te betekenen. Als afsluiter is er rond een uur of 17.30 voor iedereen friet met een snack.

Kom jij 11 maart ook de handen uit de mouwen steken? Ook als je maar een gedeelte van de middag beschikbaar bent ben je natuurlijk van harte welkom. Ook als je specifiek bij een bepaalde klus wilt helpen, laat dat dan even weten. We horen graag of jij er bent, zodat we een beetje kunnen inschatten wat voor werk we op deze dag kunnen verzetten met z’n allen.

Meld je aan via NLdoet of vul onderstaand formulier in:

Bestuur en accommodatiecommissie KV Klimop

handen-11