Stem op Klimop en TWC tijdens de Rabobank Clubkas Campagne 2017!

Jaarlijks stelt de Rabobank een deel van haar coöperatief dividend ter beschikking als extra ondersteuning aan het lokale verenigingsleven. De Rabobank-leden beslissen waar deze bijdrage naar toe gaat. Dit betekent dat iedereen die lid is van de bank, 5 stemmen mag uitbrengen in de periode 6 tot en met 30 april.

Juist in deze tijd, waarin het binnenhalen van financiële middelen steeds moeilijker wordt, is deze bijdrage een extra stimulans om de wensen van Klimop in vervulling te laten gaan!

Heb jij deze stemkaart ontvangen? Dan mag jij maximaal 5 stemmen uitbrengen aan je favoriete vereniging en we hopen dat jij ook dit jaar weer je stem geeft aan Klimop en TWC. Ook dit jaar werken we als Klimop namelijk weer samen met TWC Asten om elkaar in deze actie te steunen. Dit jaar is er een kleine wijziging t.o.v. voorgaande jaren: Ieder lid mag slechts één stem geven aan een vereniging. Wij vragen daarom de Klimoppers één stem aan TWC te geven en de TWC’ers vragen hun leden om één stem op Klimop uit te brengen.

Dus steun onze vereniging, doe mee met deze clubkas campagne en breng je stem uit op deze twee Astense verenigingen die alle steun goed kunnen gebruiken.

Facebook_afbeelding_RCC-Peelland-Zuid