Rookvrije accommodatie/korfbalveld

Beste leden,

De hartstichting is onlangs een actie gestart voor een rookvrij sportterrein. Het bestuur van Klimop vindt het belangrijk om als sportvereniging het goede voorbeeld te geven aan kinderen.

Wat velen van jullie waarschijnlijk niet weten is dat iedere week honderden kinderen verslaafd raken aan roken. Zien roken, doet roken ofwel als kinderen anderen zien roken dan lijkt dat normaal en misschien wel aantrekkelijk.

Onze kantine is natuurlijk al jaren rookvrij, dit willen we proberen door te trekken naar het sportterrein/sportveld. Hoe willen we dat doen?

De asbak is verplaatst van de toegangsdeuren van de kantine, naar de zijkant van onze accommodatie bij het kleedlokaal van de scheidsrechter.

Ook willen we u vragen om tijdens de jeugdwedstrijden (die worden voornamelijk ’s-Morgens gespeeld) niet te roken.

Laten we als sportvereniging het goede voorbeeld geven, en laten we er samen alles aan doen om ons sportterrein rookvrij te maken.

Een rookvrij sportterrein zet onze vereniging sportief op de kaart!

Mochten er vragen zijn over het rookvrije sportterrein spreek dan een keer een van de bestuursleden aan, wij staan jullie graag te woord.

Bestuur KV Klimop.

One thought on “Rookvrije accommodatie/korfbalveld
  • Ferry Visser schreef:

Goed bezig, niet roken in het zicht van kinderen. De plaats van de asbak zal dan ook bepalend zijn of wat de kinderen zien of niet. Succes met dit goede initiatief.