Nieuwe bord- en mediasponsor AnyTyme ’t Stationneke

Ook in de dagen na het seizoen blijft de sponsorcommissie actief, en dit geeft mooie resultaten welke zichtbaar zijn langs de velden van onze korfbalclub. We zijn opnieuw heel blij en tevreden dat we AnyTyme ’t Stationneke mogen verwelkomen als nieuwe bord- en mediasponsor van onze vereniging.

AnyTyme Snack & Dine ’t Stationneke in Asten is een cafetaria en lunchroom waarin de gast, service en de beste kwaliteit hoog in het vaandel staan. Op ieder moment van de dag kan je hier terecht voor de beste kwaliteit en de lekkerste producten. AnyTyme ’t Stationneke is alle dagen geopend, alleen vanaf november tot maart zijn ze op maandag gesloten.

Naast het afhalen kunt u bij AnyTyme ’t Stationneke terecht om genieten van heerlijke hamburgers en andere specialiteiten, voor thuis of gewoon lekker vanaf het bord in de lunchroom. In de zomermaanden kunt u er genieten van heerlijke schepijs in diverse smaken, of gewoon lekker genieten van een softijs (met of zonder discodip).

Breng eens een bezoekje aan AnyTyme ‘t Stationneke en laat je verrassen. Je bent er van harte welkom!

AnyTyme is Snacktime

AnyTime ’t Stationneke
Koningsplein 2-4
5721 GJ Asten
Tel: 0493-691560

De sponsorcommissie wil Jimmy Chang, eigenaar van AnyTyme ’t Stationneke bedanken voor de sponsoring de komende jaren.