Schoolkorfbaltoernooi

Korfbalvereniging Klimop organiseert op vrijdag 13 april a.s. weer het jaarlijkse schoolkorfbaltoernooi. Aan dit toernooi mogen alle groepen van de basisscholen uit Asten, Heusden en Ommel meedoen. Het toernooi vindt plaats op de kunstgrasvelden van Klimop bij sportpark ’t Root, Asten.

Dit jaar strijden een recordaantal van 39 teams met ongeveer 290 kinderen om de verschillende prijzen. Voor groep 8 staat natuurlijk ook weer de wisselbeker op het spel die vorig jaar gewonnen is door een team van basisschool St. Lambertus. Op 13 april begint het toernooi voor alle groepen om 16:00 uur. Rond 19:20 uur zal de prijsuitreiking plaatsvinden. Korfbalvereniging Klimop hoopt dat ook dit jaar weer vele onderwijsgevenden, ouders, familieleden en andere belangstellenden naar sportpark ’t Root zullen komen om hun favoriete ploeg aan te moedigen. De toegang is gratis. Wij wensen alle spelers en coaches heel veel succes.

Wedstrijdschema en meer informatie