Ook uitwedstrijd tegen DOS-WK is kansloos voor Klimop

Afgelopen weekend mocht Klimop voor de tweede maal op bezoek in Enschede. DOS-WK was de tegenstander. In de thuiswedstrijd stond Klimop erg onder druk, en kon zich hier moeilijk onderuit spelen. Een fikse nederlaag was het gevolg. Ditmaal ging het beter. Tot 5-3 kon Klimop nog meedoen. Hierna namen de tukkers de controle volledig over. Toch bood de ruststand van 11-5 geen hopeloos uitzicht.

Klimop was zich hier bewust van, en zette dan ook bij aan de start van de tweede helft. Na lang spelen mag Klimop dan het eerste doelpunt aantekenen. Maar baten deed het niet. Want in het vervolg was het niet bij machte om dichterbij te kruipen. DOS-WK schoot zich na verloop van tijd naar een ruime voorsprong, en met dezelfde uitslag als de thuiswedstrijd heeft Klimop een pak slaag van 22-9 gekregen in Enschede.

Rens van Heugten