Midweek pakt de eerste punten

Dinsdag 19 september is het de midweek gelukt om de punten in Asten te houden.

Na een goed begin lukte het Hans om de score te openen, een goede aanval eindigde in een mooie versnelling van Hans en het eerste doorloopballetje was meteen raak. Een kleine onoplettendheid in de verdediging en uit het niets zomaar de 1-1 op het bord. Mede dankzij goed aanvalsspel van het tweede aanvalsvak, en een scherpe afwerking van Luc was na circa 15 minuten spelen een 3-1 tussenstand bereikt. Na deze mooie aanvallen zakte het combinatiespel van Klimop totaal onverwacht in, het baltempo lag veel te laag en na iedere schotpoging was de bal voor Eymerick. Mede door de korte aanvallen en de matige afronding lukte het Eymerick om langszij te komen, zonde en totaal onnodig. Een paar minuten voor de rust was het Peter die met een afstandschot de ruststand bepaalde, 4-3.

Na een lekkere pot thee (met liefde bereid door Sanne), en een paar wijze woorden was het tijd voor de tweede helft. Binnen 7 minuten was de spanning uit de wedstrijd, door knappe doelpunten van Peter, Silke en wederom Luc was de spanning uit de wedstrijd en kon de wedstrijd verder vakkundig uitgespeeld worden, eindstand 9-6.

Helaas viel Laura de laatste 10 minuten uit met (waarschijnlijk) een minder fijne knieblessure.Laura veel succes en beterschap met je knie, hopelijk mag je snel weer aan de gang en zien we je weer snel op het veld. Luc bedankt voor het meedoen, goed gedaan! En natuurlijk de scheids bedankt voor de goede begeleiding.

Groet, Klimop MW